Jimat mana yang akan membantu anda membawa kesejahteraan di rumah anda?

Jimat untuk menarik wang

Apa pun yang boleh dikatakan, kesejahteraan material memainkan peranan yang sangat penting, jika bukan yang utama, dalam kehidupan kita masing-masing. Seringkali berlaku, di sebalik semua usaha, orang hidup dalam kemiskinan dan membatasi diri dalam segala hal dan selalu.

Ini tidak selalu menunjukkan kemalasan, sangat sering terjadi hanya kerana, tanpa menyedarinya, seseorang telah menyekat akses untuk kesejahteraan untuk dirinya sendiri. Untuk memperbaiki sedikit keadaan kewangan anda, anda perlu membuat azimat untuk menarik wang dan semoga berjaya yang akan membuka jalan, jalan yang jelas dan membawa kesejahteraan material ke dalam hidup anda.

Di mana saya harus bermula?

Sebelum anda mula membuat jimat wang, pelajari beberapa peraturan asas yang akan membantu anda membuat jimat yang sangat kuat:

  • Jimat itu hanya boleh dibuat dan dikuduskan pada bulan yang sedang tumbuh. Kali ini dianggap sangat baik untuk ritual yang meningkatkan kekayaan dan kesejahteraan material.
  • Anda harus membuat azimat untuk menarik wang, semoga berjaya, dan berada dalam suasana hati yang baik. Anda tidak boleh membuat ketika anda tidak selesa secara fizikal. Lebih baik menunggu beberapa hari agar kesihatan anda pulih.
  • Jimat itu harus dibuat dalam kesunyian sepenuhnya. Cuba bahawa tiada siapa yang boleh mengganggu anda selama ini.

Akhirnya, perkara yang paling penting. Jangan sekali-kali menunjukkan jimat kepada seseorang, bahkan orang terdekat dan tersayang. Jangan biarkan tangan orang lain menyentuhnya. Ini benar-benar dapat menghilangkan jimat dari kuasa ajaib dan mengubahnya menjadi perhiasan biasa.

Beg.

Beg untuk menarik wang

Beg yang diperbuat daripada kain semula jadi adalah jimat, jimat dan jimat versi universal. Bagaimana sebenarnya tingkah lakunya bergantung pada apa sebenarnya yang anda isi. Untuk menarik kekayaan, anda perlu melakukan perkara berikut:

  • Mula-mula anda perlu menyediakan beg. Anda mesti membuatnya dari kain semula jadi, pastikan anda melakukannya sendiri. Satu perkara yang dibeli di kedai, tidak kira betapa cantiknya, tidak akan berjaya mencapai hasil yang anda mahukan. Beg buatan sendiri akan menyerap kekuatan tenaga anda dan kemudian berfungsi untuk keuntungan anda.
  • Sekarang adalah masa untuk memikirkan mengisi dompet anda. Untuk tujuan ini, elemen berikut sesuai: beberapa syiling emas, biji, ramuan oregano. Setiap elemen harus disucikan dengan kekuatan air dan api. Untuk melakukan ini, anda perlu menaburkannya dengan air hujan semula jadi dan menahannya di atas api yang menyala ke arah matahari tiga kali.
  • Apabila semuanya sudah siap, isi beg dan bayangkan halangan yang menyekat akses wang untuk anda dipecahkan. Visualisasikan, tanpa visualisasi mustahil untuk mendapatkan hasil maksimum.

Simpan beg siap di tempat terpencil atau bawa bersama anda setiap masa. Pada malam bulan yang sedang tumbuh, letakkan di ambang tingkap sehingga sinar lampu malam menyentuhnya. Anda boleh meletakkan dompet di sebelahnya, ini juga menyumbang kepada aliran tenaga kesejahteraan material.

Nodul.

Simpulan untuk menarik wang

Jimat yang sama kuat untuk menarik wang dan keberuntungan adalah simpul yang diikat dalam simpul. Untuk membuat jimat seperti itu, anda perlu menyediakan benang tebal dari bahan semula jadi. Warna dan panjang benang tidak menjadi masalah. Walau bagaimanapun, perhatikan bahawa ukuran jimat masa depan tidak boleh terlalu besar, kerana anda harus membawanya ke dalam poket atau dompet peribadi anda.

Untuk membuat azimat ajaib, anda perlu mengikat sembilan simpul pada benang. Ingatlah keinginan anda semasa anda mengikat. Contohnya, semasa anda mengikat simpul pertama, tanyakan kekuatan yang lebih tinggi bahawa meja selalu penuh dan rasa kenyang tidak keluar dari rumah. Apabila anda mengikat simpul kedua, anda meminta kejayaan dan kemakmuran. Dan seterusnya sehingga semua simpulan terikat.

Dan sekarang - ritual memberi jimat kuasa ajaib. Untuk melakukan ini, masukkan benang di dada anda dan masuk ke hutan untuk mengambil hadiah untuk kekuatan yang lebih tinggi. Jangan kedekut, kerana hadiah ini adalah tebusan dari kemiskinan. Bawakan pastri segar, gula-gula, dan wain yang baik. Tinggalkan barang yang anda bawa di dekat pokok dan minta kekuatan yang lebih tinggi untuk memberi anda kebahagiaan dan kekayaan. Sentiasa bawa benang dengan anda.

Anak patung jimat.

Untuk memastikan rumah sentiasa penuh, pertimbangkan untuk membuat boneka yang akan membantu anda mengelakkan rasa lapar dan kekurangan wang. Pada zaman kuno, potongan kain baru yang dicat dengan warna terang digunakan untuk membuat kain seperti itu. Dalam hal ini, seseorang harus mendengar pengalaman nenek moyang dan menjahit anak patung tanpa menjimatkan kos. Tompok, perhiasan, kancing yang terang - jadikan pantai yang cerah dan ceria, sehingga menyenangkan mata anda dan kelihatan elegan.

Apabila anak patung sudah siap, jahit beg kecil di mana anda harus meletakkan beberapa syiling dan beberapa biji gandum. Kantung harus dijahit ke tali pinggang anak patung. Bereginya harus terletak di sudut rumah yang terpencil, tetapi bersih dan selesa. Jangan lupa merujuk kepada anak patung, memintanya untuk memberi anda keberuntungan dan kejayaan, bercakap dengan ramah dan hormat. Ia akan mengambil sedikit masa dan anda akan yakin bahawa urusan anda akan menjadi lebih baik.

Tabung.

Kotak untuk menarik wang

Dan akhirnya, kaedah termudah untuk membuat azimat untuk menarik wang dan semoga berjaya. Untuk menciptanya, anda perlu menyediakan kotak kecil yang perlu anda hias mengikut keinginan anda - anda boleh menggunakan kertas berwarna, manik, butang, pita dan potongan kain. Apabila kotak sudah siap, sisihkan tempat terpencil di mana jimat masa depan anda akan tinggal.

Sekarang isi kotak. Kumpulkan di dalamnya perkara-perkara kecil yang entah bagaimana anda kaitkan dengan kekayaan dan yang dekat dengan hati anda. Ini boleh menjadi duit syiling lama yang indah, batu permata, kerang, pendeknya, apa sahaja yang anda suka. Apabila kotak penuh, bungkus benang di sekelilingnya dan ikatkan simpul yang ketat.

Semasa membuat azimat wang, jangan lupa bahawa mereka hanya akan berfungsi sekiranya anda tidak duduk diam oleh mereka. Maaf, tetapi anda tidak akan memenangi loteri atau menerima warisan berjuta-juta dolar jika anda membuat jimat yang mempromosikan kesejahteraan kewangan. Tetapi anda akan belajar mencari cara untuk menolong anda mencapai kekayaan, kebahagiaan akan selalu menolong anda, dan usaha menjadi ganjaran yang setimpal.

Semasa membuat azimat untuk menarik wang dan semoga berjaya, berpura-pura mengait kanvas kekayaan masa depan anda atau menggunakan algoritma khas yang disebut "sihir" yang anda atur program masa depan anda. Setiap tindakan atau tindakan dalam satu kes dalam kehidupan seseorang tidak bermakna apa-apa, dan sistem perbuatan dan perbuatan serupa mencipta masa depan anda.